8.10.07

KAD SLIKU OKAČIŠ NA ZID VIŠE JE NE GLEDAŠ

ZID
uspravan, okomiti deo kuće na kome leži krov kuće i koji pregrađuje njen prostor. - Oko mene zidovi. - O zidovima vise raskošne slike.
SLIKA
proizvod slikarstva, izrađen bojama na platnu, hartiji, drvetu, staklu i sl. - Svanu jutro, gledam sliku.
POKLON
ono što se daje besplatno, ono što je poklonjeno, dar. - Poklonu se ne gleda u zube. - Otvori oči, dragi moj, imaš poklon od mene.
RADOST
stanje onoga koji je radostan, osećanje zadovoljstva zbog kakvog uspeha, poklona i uopšte zbog nečeg prijatnog, dobro raspoloženje, veselost. - Tvoj poklon priredio mi je veliku radost. - Van sebe sam (lud sam) od radosti, plivam (topim se) i (od) radosti. - Ova slika je divna. - ne znam šta ću od radosti.
NEDOUMICA
dvoumljenje, kolebanje, nerešivost, neodlučnost. - U nedoumici prelazim pogledom preko zidova. U nedoumici sam gde da okačim ovu sliku: nigde se ne uklapa. - Gde da je okačim?