8.10.07

BUM!

Dok sam skidao sa Interneta američku igricu o hvatanju Osame bin Ladena, prekinula me je spodoba u kariranom odelu što je kroz otvorena vrata ušla u moju sobu. Sa sobom je unela torbu punu američkih letećih vojnika i pustila ih da lete oko mog lustera i ispuštaju govanca na moj tepih i nameštaj. Pokušavala je da mi ih proda za po sto evra svakog. Najzad se sagla i sasula mi u uvo: „Srpski vojnik je odličan letač, ruski vojnik dostiže brzinu zvuka, ali američki vojnik leti brzinom svetlosti i postaje nevidljiv. STEALTH!“

Oduvek mrzim trgovačke putnike, a od rata naovamo osećam i veliko gađenje prema vojsci i vojnicima. Ustadoh da uzmem sprej protiv insekata, ali se karirani postavi ispred mene i zauze pozu profesionalnog boksera. Onda sam ga molio da svoje vojnike spakuje nazad, ali on ni da čuje.
Iznerviran njegovim odbijanjem potegoh „kalašnjikov“.